Romeo i Julija.

U vrtu Capulettija. (Ulazi Romeo)
ROMEO
Tko nikad nije osjetio rane, taj se ožiljcima smije..
(Julija se pojavi gore.)
Ali tiho, kakvo svjetlo sviće kroz onaj prozor?
To je istok, a Julija je sunce!

(...)

JULIJA
O Romeo, Romeo, zašto si ti Romeo?
Zaniječi svog oca i odreci se svog imena.
Ili, ako nećeš, budi mi samo prisegnuta ljubav,
i ja više neću biti Capuletti.


-W. Shakespeare, Romeo i Julija (2. čin, 2. prizor)


Broj komentara: 14:

  1. Odgovori
    1. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži način da dođe do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vraćaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Agbazara

      Izbriši
  2. cooooooooooooooooooooooollllllllll !!!! :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hajde da nastavim niz; cooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllll ;)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Brt ovaj RM mi zvuci kao ja osim ovog dela sa rockom,jer nevolim rock

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja obozavam rock i Kurt Cobaina nazalost nikada ga necemo videti na nekog koncertu :(
    Super si citirala Sekspira poz.

    ~Nobody dies a virgin life fucks us all~

    OdgovoriIzbriši
  6. Ima li netko sve ljubavne citate iz knjige? Hitno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo odgovorio sam najbrže što sam mogao nadam se da se ne ljutiš vidio sam tvoj komentar prije tek 2 godine znam da malo kasnim ali se ne ljutim ne brini imam ih i hvala na pitanju

      Izbriši
  7. Pozdrav, ja sam iz SAD-a, želim podijeliti ovo veliko svjedocanstvo o tome kako mi je dr. Agabazara pomogao vratiti svog bivšeg ljubavnika. Tijekom moje potrage za rješenjem došao sam u kontakt s Dr. Azbazarom i kroz njegovu pomoc moj se ljubavnik vratio na u roku od 48 sati. Dakle, s ovim sam toliko podebljan da savjetujem svakome tko traži nacin da dode do ljubavnika natrag kontaktirati Dr.Agbazara na WhatsApp: { +2348104102662 } ili putem e-maila na: { agbazara@gmail.com } Ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik opet se vracaju jedni drugima i idu zajedno provesti novu godinu zajedno Hvala još jednom Dr. Azbazaru

    OdgovoriIzbriši