Galeb Jonathan Livingston.

"Da bi odletio bilo kamo brzinom misli - reče - moraš početi od spoznaje da si već stigao na željeno mjesto."
-Richard Bach, Galeb Jonathan Livingston

Broj komentara: 11:

  1. odlican blog..sve su to prilicno dobre knjige..a posebno mi se svidjaju citati koje si izdvojila.. i isto tako mi je drago kad vidim da jos ima nas koji zapravo citamo knjige, uzivimo se u njih itd. pozdrav :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru! I meni je drago da još ima onih koji vole čitati, jer takvih je u ovo današnje vrijeme sve manje i manje. To je u neku ruku doista tužno jer knjige su naše najveće blago..
      Lp

      Izbriši
    2. Knjige su danas beskorisne jer 1 slika znaci 1000 rijeci

      Izbriši
  2. Istina, na žalost, ljudi nikamo ne žele otići.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost. Valjda misle da je tako jednostavnije.

      Izbriši
    2. Mislim da ni nemaju potrebu bilo kamo otići (čitaj: mijenjati sebe, biti drugačiji) jer im je ovako dobro, dok sigurno kroče utabanim putem.

      Izbriši
  3. de mi molim te pomozi oko psihicke karakterizacije Jonathana .....
    HITNO JEE :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan citat, knjiga predobra.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam upao u vremenski procijep, sad je 23-a a sviđa mi se ovo mjesto na netu javi mi se ako možeš nekako , želim da budem dio tebe da čitamo zajedno , jer knjiga je knjiga .

    OdgovoriIzbriši