Umjetnost je izražavanje.

"Rečeno mi je da umjetnik treba neprestanu tragediju kako bi posve izrazio svoje djelo, ali ja nisam umjetnik i kad u pjesmi kažem 'Ja', to ne znači nužno da sam baš ja ta osoba ni da sam samo pripovjedač. To znači tkogod ili štogod želiš jer svatko ima svoju definiciju nekih riječi, a u kontekstu glazbe ne možeš očekivati da riječi imaju isto značenje kao u svakodnevnoj uporabi jer glazbu smatram umjetnošću i kad kažem 'ta pjesma je umjetnost' ne mislim je uspoređivati s nekom slikom jer mislim da je vizualna umjetnost manje sveta kao zapisi ili audio komunikacije. Ali jest umjetnost i čini mi se da je ovo društvo negdje izgubilo svoj osjećaj za umjetnost. Umjetnost je izražavanje. U izražavanju trebaš stopostotnu slobodu (...) "

-Kurt Cobain

Nema komentara:

Objavi komentar